Suport a les consultes del 13D i rebuig de la Constitució espanyola

Divendres 4 de desembre una quarantena de persones han acudit a la concentració de suport a les consultes independentistes i de rebuig a l'acte institucional en motiu de la Constitució espanyola organitzat per l'Ajuntament de Mataró. S'ha desplegat una pancarta on s'hi podia llegir "No a la Constitució espanyola. Sí a la independència" mentre els pocs assistents a l'acte institucional (menys de vint) anaven arribant a l'Ajuntament. Finalment, Xavier Safont-Tria, regidor de la CUP, ha clos l'acte amb un breu parlament en què ha recordat que la Constitució espanyola és el fruit d'una reforma pactada entre els franquistes i els partits que governen tant a l'Estat espanyol com a la Generalitat de Catalunya i, d'altra banda, és un text que no respon a les necessitats del moment actual. En aquest sentit, ha apel·lat a la participació ciutadana en les consultes independentistes del 13 de desembre per forçar que els polítics comencin a redactar les bases d'una Constitució catalana.

(vídeo de la concentració )