Preguntem al Ple per l'escola de música

Els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la marxa a mig curs del fins ara director de l’Escola Municipal de Música de Mataró (EMMM) l’Ignasi Gómez. El seu contracte per obra i servei finalitzava i per continuar la seva tasca era necessària la seva renovació que per consideracions polítiques no s’ha fet.

Lamentem que els grups de l’oposició no hem estat informats dels motius d’aquesta decisió, com tampoc sobre la contractació dels serveis de la Fundació del Liceu, una empresa que gestiona una escola de música privada a la ciutat de Mataró.

Ens preocupa que l’actual model pedagògic de l’EMMM es qüestioni per imposar un model més semblant a les escoles gestionades per la Fundació del Liceu que difereixen substancialment de l’actual escola de Mataró.

Per tot això la Candidatura d’Unitat Popular preguntarà al Ple per quin motiu no s’ha renovat el contracte del fins ara director de l’EMMM i per què s’han contractat els serveis de la Fundació del Liceu.

Text presentat al Ple: