Mobilitzem-nos en defensa de l’educació pública!

La mobilització convocada per l'Assemblea Groga del Maresme, dimecres 7 de novembre a les 18:00 h., davant de l’Ajuntament de Mataró, farà arribar el malestar social i de tota la comunitat educativa fins a la Delegació Territorial d'Ensenyament del Maresme-Vallès Oriental, on es llegirà un comunicat unitari i s’hi deixaran els dibuixos, escrits, lemes i consignes elaborats pels alumnes, pares, mares i mestres en defensa de l'escola pública.

No pot ser que Catalunya estigui a la cua d’Europa pel que fa a inversió en educació!

No podem acceptar que l’educació pública pagui els plats trencats de la crisi.

No acceptem les retallades del sector públic i les polítiques neoliberals de dèficit zero, perquè són un robatori premeditat que sols beneficia a una minoria social i perquè representen una involució en els drets socials, laborals i nacionals.

Per això, des de l’assemblea i el grup de suport de la CUP-Alternativa d’Esquerres de Mataró, aplaudim la convocatòria de l’Assemblea Groga del Maresme i animem a tothom a participar-hi i a sumar esforços de cara a la Vaga General del 14N en defensa dels drets socials bàsics i en contra de les retallades i els polítics retalladors.