La CUP presenta una llista compromesa amb la ciutat

La CUP de Mataró ha presentat públicament les persones que formaran part de la llista electoral a les municipals del 22 de maig. La CUP presenta 13 dones i 17 homes, incloent-hi els tres suplents. La totalitat de la llista, que ha estat validada per l'assemblea de la CUP, agrupa persones amb una llarga trajectòria de compromís amb el món associatiu, veïnal i cultural de la ciutat.

Hi ha representades diverses franges d'edat i gent de tots els barris de Mataró. El denominador comú de totes les candidates i candidats és la defensa d'un programa polític que aposta per impulsar una economia productiva i de proximitat, la sostenibilitat, la participació ciutadana, la defensa dels drets socials i la recuperació de la sobirania econòmica i política dels Països Catalans des de l'àmbit municipal.

La CUP aspira a incrementar la seva representació a l'Ajuntament de Mataró fins als 2 o 3 regidors amb el propòsit de desplegar una acció política enèrgica i combativa per construir, juntament amb els moviments socials, una alternativa d'esquerres, independentista i ecologista que ens permeti superar el context de crisi que patim. Sigui quin sigui el resultat electoral, la CUP subordina la seva acció municipalista i els eventuals acords amb altres formacions al desenvolupament del seu programa polític.

CANDIDATURA DE LA CUP A LES MUNICIPALS 2011

1 Xevi SAFONT-TRIA RAMON. 42 anys. Pagès / Regidor

2 Juli CUÉLLAR GISBERT. 36 anys. Historiador i treballador del Memorial Democràtic. Col·laborador del Grup d'Historiadors Jaume Compte. Afiliat a la COS

3 Teresa FITÉ GIRVÉS. 45 anys. Funcionària de l'Administració local Llicenciada en Psicologia especialitat Ciències del Treball / delegada sindical a la Junta de Personal funcionari pel sindicat CATAC-IAC