La CUP edita el joc de l’oca per capgirar la història

Un joc divertit i combatiu, amb les oques més reivindicatives mai vistes, serveix per explicar algunes propostes i proclames de la CUP.

La CUP edita el joc de l’oca per capgirar la història

La CUP ha editat un joc de l’oca amb diverses reivindicacions i denúncies relacionades amb la ciutat de Mataró. El joc s’ha fet amb dibuixos nous, repartits en 63 caselles per acabar guanyant i capgirar la història.

Les 13 oques passegen banderes i samarretes amb símbols i reivindicacions socials. En cada casella s’hi troba una reivindicació que pot anar des de la petició d’una estació d’autobusos interurbans que la CUP porta temps reclamant a la capital del Maresme, com la denúncia a la festa del cel que ha suposat una despesa municipal superior als 500.000€.

Les caselles especials venen representades per un pou que simbolitza PUMSA i el seu pou de deutes, el pagament de l’hostal fent un paral·lelisme amb la privatització dels llits hospitalaris, el laberint fent paròdia de l’opció federalista, uns barrots com la presó de pobles que és Espanya i la mort que simbolitza el feixisme.

Us podeu descarregar i compartir gratuïtament el joc o demanar-lo en qualsevol de les parades que la CUP realitza durant campanya.