Es presenta el grup de suport a la CUP-Alternativa d’Esquerres a Mataró

El grup de suport es va constituir el passat mes d’octubre arran del procés obert i participatiu engegat per la CUP-AE. El grup està format per persones de diversa procedència política i generacional que s’han adherit al manifest “som unitat popular” i a d’altres mostres de suport que estan sorgint aquests dies arran del procés d’obertura que està practicant la CUP, amb l’organització d’assemblees obertes i populars arreu del territori.

El grup de suport expressa la voluntat de la CUP-AE d’allunyar-se dels esquemes dels partits polítics clàssics, tant pel que fa als continguts com per la seva manera de ser i de fer. L’objectiu és posar en pràctica un espai obert, participatiu i realment democràtic que possibiliti la implicació de diferents actors socials en aquest nou i esperançador projecte polític; amb els propòsits d’aconseguir portar la veu del poble al Parlament i, sobretot, per anar construint aliances cap a la unitat popular més enllà de la cita electoral del 25N.

El moment històric és de gran transcendència. De totes nosaltres depèn que aquesta crisi de model nacional, econòmic i de representació doni lloc a un canvi de cicle  marcat per la independència nacional, la justícia social i la democràcia plena. És l’hora, per tant, de presentar un projecte polític esperançador, basat en una alternativa independentista i d’esquerres pels Països Catalans.

El grup de suport a la CUP-AE fa una crida a totes aquelles persones, col·lectius i associacions afins de la ciutat de Mataró a col·laborar i a formar part d’aquest moment històric que requereix la implicació en la lluita i la defensa dels drets socials i nacionals. Si tens ganes de participar, et proposem algunes formes:

- Participa a les assemblees obertes tots els dilluns a les 20:00 h. al Casal Fèlix Cucurull (c. Amàlia 16 baix).

- Informa’t i difon les convocatòries, accions i propostes que pots trobar a les pàgines web: www.unitatpopular.cat i www.mataro.cup.cat o bé al grup http://www.facebook.com/cupmataro

- Adhereix-te al manifest “Som Unitat Popular” www.somunitatpopular.cat

- Col·labora econòmicament amb els bons d’ajut (totes les aportacions seran benvingudes! recorda que la CUP-AE s’ha negat a demanar crèdits als bancs).