El butlletí “CUPgròs” canvia de nom i es dirà “#infoCUP”

El nom del butlletí informatiu de la CUP Mataró es va escollir mitjançant una enquesta a les xarxes socials. Un dels participants va proposar el nom CUPgròs i aquest va ser el més votat. La primera edició del butlletí es va publicar l’abril del 2012 i se n’han distribuït 10.000 exemplars repartits en mà i també casa per casa en els barris de l’Havana, l’Escorxador, El Palau i part de Rocafonda.

El gerent del setmanari local Capgròs té registrat legalment el nom “capgròs” i es mostra recelós que cap altre mataroní pugui utilitzar una marca similar. La revista Capgròs ha exigit a la CUP que canviem el nom de la capçalera del nostre butlletí. L’assemblea de la CUP ha debatut el tema i, després de valorar que no val la pena tenir litigis per aquest motiu, hem acordat canviar el nom del nostre butlletí CUPgròs, que passarà a dir-se #infoCUP.

Es manté la voluntat de la CUP d’editar un butlletí en format paper que es publicarà tres cops l’any. El proper número sortirà al carrer el juliol de 2012. N’anirem fent distribució porta per porta, per diferents barris de forma aleatòria. Qui vulgui assegurar-se que rep a casa seva cada número del butlletí ens ho pot demanar per correu electrònic (aquí) tot indicant l’adreça on vol que li enviem.

Si vols rebre informació més sovint (un cop cada 10 dies, aproximadament) et pots subscriure al butlletí electrònic aquí: mataro.cup.cat/butlleti

Mataró, 29 juny 2012