Celebrem l’exclusió institucional del xenòfob Anglada

Davant l’anunci de la presència del Sr. Josep Anglada, dirigent xenòfob i espanyolista de PXC, en els actes de Les Santes, vam sol·licitar al govern municipal de CiU que el declarés persona non grata per impedir que l’Ajuntament de Mataró tingués res a veure amb aquest personatge.

Celebrem que el govern municipal de CiU s’hagi oposat a les exigències de PXC, refusant a convidar-lo institucionalment. Tot i que trobem a faltar un posicionament polític de rebuig del Sr. Anglada i la seva ideologia xenòfoba i espanyolista, acceptem la solució proposada per CiU de suprimir la figura de l’acompanyant, tal com estava prevista en el protocol, per impedir la seva presència dins de l’Ajuntament i en el seguici d’autoritats en els actes festius del 27 de juliol (anada i tornada a Ofici i Missa de les Santes).

Des de la CUP vetllarem perquè l’Ajuntament de Mataró, com a institució i d’acord amb el protocol, complexi i impedeixi la presència del Sr. Anglada i també perquè no es tornin a repetir els excessos de l’operatiu policial.

Finalment, manifestem el nostre compromís perquè Les Santes siguin una expressió de llibertat, un èxit de participació i de la convivència a la nostra ciutat.

Glòria a Les Santes.

Mataró, 20 de juliol de 2012