20J: votem sí a la independència!

Davant la convocatòria de la consulta sobre la independència, organitzada per la plataforma Mataró Decideix, que se celebra el dia 20 de juny, la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) reitera tot el seu suport a una iniciativa ciutadana que posa de manifest el valor i l’exemplaritat de l’autoorganització i la democràcia directa.

La CUP ha fet campanya a favor del SÍ a la consulta del 20 de juny amb el lema “Mataró per la independència”, ha editat un vídeo exposant les raons per a votar SÍ i, paral·lelament, fa una crida a tothom que se senti partícip a penjar senyeres estelades als balcons durant el dia de la consulta.

Des de la CUP considerem que és important que el màxim nombre de mataronins i mataronines participem a la consulta del 20 de juny votant SÍ a la independència. En aquest sentit fem una crida a la participació i a continuar la mobilització popular per la convocatòria d’un referèndum nacional d’autodeterminació i per tal d’assolir la majoria social necessària per a fer realitat la independència.

Considerem que la consulta del 20 de juny és una bona oportunitat per a fer evident que volem iniciar un procés democràtic de transició política i social cap a la plena sobirania, fent de l’autodeterminació el nostre full de ruta col·lectiu i la veritable alternativa al fracàs de l’Estatut i a la crisi.

Mataró, 14 de juny de 2010

Assemblea de la CUP