La CUP proposa als regidors que reununciïn al sou del 29-M en solidaritat amb la vaga general

La CUP Mataró dóna suport a la convocatòria de vaga general del 29 de març de 2012 contra la reforma laboral i contra les retallades socials. Fem una crida a persones treballadores, aturades, jubilades i estudiants a secundar la vaga, i proposem als regidors de l'Ajuntament de Mataró que renuncïin al sou corresponent al 29-M i el dediquin a eixugar deute de la Casa Gran.

Fem una crida als treballadors i treballadores a secundar la vaga general i no anar a treballar el dia 29 de març.

Fem una crida a les persones aturades i jubilades a no consumir productes en establiments comercials, a no dur els nens a l’escola i a no utilitzar el transport públic el dia 29 de març.

Fem una crida als estudiants a secundar les mobilitzacions convocades pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans el dia 28 de març.

En coherència amb tot això, el Grup Municipal de la CUP ha presentat una proposta de resolució per ser votada en el proper Ple on es demana als regidors de l’Ajuntament de Mataró que reuniciïn al dia de sou corresponent al 29 de març, jornada de vaga general, i el dediquin a eixugar deute de l’Ajuntament de Mataró.

Totes les treballadores i treballadors que facin vaga veuran descomptat de la seva nòmina el dia de sou corresponent al 29 de març. La CUP trobaria positu que la clase política, en part responsable de la situació que ha provocat la convocatòria de vaga general, doni exemple i se solidaritzi amb les persones que es mobilitzaran el 29-M contra la reforma laboral imposada pel govern espanyol.

Oficina de premsa
CUP Mataró