La CUP pregunta per la situació a M1TV

La televisió pública M1TV ha sofert una retallada del 30% en el seu pressupost de cara al 2012, ha canviat la presidència de la Televisió amb l’actual  Alcalde Joan Mora al capdavant, uns quants Ajuntaments han abandonat el projecte comarcal i l’empresa productora “Lavínia” acaba el seu contracte el proper 1 de febrer sense cap notificació clara des de la gerència de quin serà el futur dels seus treballadors.

Valorem negativament el poc entusiasme d’alguns Ajuntaments per impulsar M1TV alhora que considerem que l’Ajuntament de Mataró hauria d’aglutinar i impulsar aquest interès per mantenir un mitjà públic comarcal.

Per tot això la Candidatura d’Unitat Popular preguntarà en Ple Municipal si el Govern Municipal aposta per mantenir una televisió pública d’àmbit comarcal i amb quin model de gestió; a més d’un prec per mantenir l’actual plantilla durant un període de 6 mesos suficient per redefinir el model televisiu i de gestió de M1TV i prendre tot seguit les decisions oportunes per garantir una televisió pública d’àmbit comarcal.