Català a la Universitat. Cinema de qualitat. Biomassa

Davant el fet que la fundació municipal del Tecnocampus redueix i pràcticament bandeja el català del marc o retolació dels espais universitaris, la CUP preguntarà al proper Ple Municipal com és que el català no és present de forma majoritària a la biblioteca universitària i demana que el català sigui la llengua preferent en totes les indicacions de la Universitat.

El català al Tecnocampus 32.46 Kb

Després de saber que tant la Mostra de Cinema com la programació estable de cinema al Monumental s’han eliminat, qual cosa deixa la ciutat sense cinema alternatiu i de qualitat, i la deixa a mercè dels cercles comercials marcats per la política cultural i comercial de Hollywood. I com que el cinema no és només un espectacle d’entreteniment i consum, tal com proposen les grans distribuïdores cinematogràfiques de les àrees comercials, la CUP preguntarà al proper Ple per quin motiu s’ha eliminat la Mostra de Cinema i la programació permanent, si s’ha fet d’acord amb la comissió ciutadana organitzadora i per què no s’ha contemplat l’opció de replantejar-la.

Mostra de Cinema i Monumental 32.95 Kb

Com que escalfar-nos amb energies com el gas que procedeix d’altres continents és un risc i una despesa energètica que podríem estalviar-nos, atès que el nostre país és ric en boscos, creiem que la instal·lació de calderes de biomassa permetria fer rendible el manteniment i gestió dels boscos del nostre entorn. És per tot això que la CUP proposarà al Ple que l’Ajuntament instal·li calderes de biomassa en els llocs públics.

Calderes de biomassa 48.70 Kb