El Ple de febrer

En el Ple Municipal d'aquest mes...

Davant la involució detectada en el Tecnocampus, on es tendeix a substituir el domini .cat per .com. la CUP demana que es respectati i apliqui l’acord del Ple Municipal pel qual s’establia l'any 2005 que el domini .cat és el domini de referència de l’Ajuntament.

El domini_puntCAT 30.04 Kb

Davant l'estat de deteriorament que presenten els lavabos del Parc Central i de la insuficiència de lavabos públics a la ciutat, la CUP demana que es reparin i millorin els lavabos del Parc Central i que s’estudiï la instal·lació de nous lavabos a les zones comercials de la ciutat.

Els lavabos públics 32.41 Kb

Davant el creixent malestar de la policia municipal expressat pel seu sindicat SPPME-CAT, la CUP pregunta com és que de nit només hi ha una patrulla que vetlli per la seguretat ciutadana i, en canvi, hi ha tres grues. També pregunta pels “cupos” de multes i de vehicles retirats que s’exigeixen als agents.

Malestar a la policia municipal 29.40 Kb

La CUP pregunta com és que l’Ajuntament pretén crear, just en aquests moments en què hi ha retallades de despeses socials, una unitat antidisturbis, cosa que representaria duplicar unes competències que tenen i exerceixen els mossos d’esquadra.

La unitat antidisturbis 29.32 Kb

Finalment, la CUP pregunta què té previst l’Ajuntament perquè els treballadors municipals i la ciutadania puguin accedir amb transport públic al Parc de Manteniment Municipal traslladat de fa poc al veïnat de Vallveric.

Accés al parc de Manteniment 29.37 Kb