La CUP i Maulets convoquem conjuntament els actes de la Diada Nacional

La CUP i Maulets de Mataró organitzem conjuntament un seguit d'actes amb motiu de la Diada Nacional de l'Onze de Setembre.

Diumenge 6 de setembre es convoca la 4a pujada al Castell de Burriac. La sortida des de Mataró és a 2/4 d'11 del matí des de la cruïlla entre Camí del Mig i el Camí de Cross, al costat de la Riera d'Argentona.

Dijous 10 de setembre a 2/4 de 8 del vespre a Can Palauet (Plaça de l'Ajuntament) tindrà lloc una xerrada sota el títol "Comencem a decidir, per la independència dels Països Catalans", amb els ponents Oriol Farrés, doctor en Filosofia professor de la UdG i militant de la CUP, i Xavier Safont-Tria, regidor de la CUP a l'Ajuntament de Mataró.

Tot seguit, el mateix dijous 10 de setembre organitzem un sopar popular a la Plaça de l'Ajuntament de Mataró. Per reservar places us podeu adreçar a la Taverna Atzucac (El Carreró, 31, baix).

Dissabte 11 de setembre la CUP farà una ofrena floral en homenatge als lluitadors i lluitadores per la llibertat de la nació catalana al monòlit de Rafael Casanova. El regidor de la CUP, Xavier Safont-Tria, participarà en l'ate institucional i hi farà un parlament.

Diumenge 13 de setembre anirem a Arenys de Munt on participarem activament en l'organització de la consulta popular sobre el dret a l'autodeterminació que ha convocat la Comissió Organitzadora de la Consulta per la Independència de Catalunya d'Arenys de Munt del 13 de setembre.