La CUP convida Bakartxo Ruiz, representant de Bildu, a l'Anada a Ofici

La diputada Bakartxo Ruiz, representant de Bildu al Parlament de Navarra, assistirà com a convidada, a proposta la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), en els actes institucionals de Les Santes del dia 27 de juliol.

La participació de Bakartxo Ruiz en la festa major de Mataró respon a la voluntat de la CUP d’agermanament entre els pobles basc i català. La visita de la representant de la coalició independentista basca Bildu pretén apropar la realitat basca a la ciutadania de Mataró, manifesta el nostre suport a l’aposta per la pacificació i la democratització d’Euskal Herria i el nostre rebuig unànime a l’estratègia repressiva de l’Estat espanyol, que ens els darrers anys ha segrestat la voluntat popular a través dels Tribunals i de l’aplicació de la Llei de Partits.

Bakartxo Ruiz, que és professora d’euskara i una persona compromesa amb els moviments socials i amb la causa de la independència d’Euskal Herria, també participarà en l'acte públic organitzat per la CUP el mateix dimecres 27 de juliol a les 19:30 hores al casal l’Aliança  (carrer Bonaire, 25 -  Mataró) amb el títol 'Present i futur a Euskal Herria'.