Contra les retallades: unitat i acció al carrer

Unes 150 persones s'han sumat a la convocatòria de manifestació 'contra les retallades i per uns serveis públics i de qualitat', que diumenge 8 de maig ha recorregut els carrers de Mataró. La manifestació tanca una setmana de mobilitzacions contra les retallades impulsades per la Plataforma Unitària pel Repartiment del Treball i la Riquesa, integrada per col·lectius socials, sindicats alternatius (CATAC-IAC, CGT) i també per la CUP.

Durant la manifestació s'han cridat consignes contra la privatització i el saqueig dels serveis públics bàsics i a favor del manteniment d'una sanitat i una educació públiques i de qualitat. En la lectura del manifest s'ha destacat l'èxit de la manifestació, assolit al marge dels buròcrates sindicals de CCOO i UGT, i s'ha remarcat la importància de la continuïtat de la lluita i la mobilització de la ciutadania per aturar els plans de retallades socials i laborals que ja anuncien els governs espanyol i català per a després de les eleccions del 22 de maig.

Premsa

MataróNotícies.cat: 'Prop de cent persones es manifesten contra les retallades a salut'