MATARÓ CELEBRA LA SEVA TRADICIONAL CALÇOTADA POPULAR ORGANITZADA PER L’ASSEMBLEA LOCAL DE LA CUP

Unes dues-centes persones han passat aquest diumenge per Can Xammar on la CUP Mataró organitzava una calçotada popular que va anar acompanyada d’un parlament del seu cap de llista a les municipals de 2023, Carlos García Cádiz.

Calçotada Popular de la CUP Mataró 2023

L’alcaldable va destacar la coherència de la CUP i el seu estil democràtic en la presa de decisions com a eines bàsiques per articular una alternativa a la deriva a la dreta de l’actual consistori. També va recordar que el discurs del govern municipal sovint es barreja amb el de la ultradreta, especialment en temes com la seguretat o els drets de les persones nouvingudes, i que aquest fet no ha tingut prou oposició institucional al llarg dels darrers 4 anys.

Mataró necessita i mereix una alternativa a l’altura dels reptes que afronta la ciutadania: hem vingut a demostrar que les coses poden fer-se diferent, posant en valor els drets de les persones davant la greu crisi social, democràtica i nacional que vivim.

Per últim, el candidat s’ha dirigit a tota la plaça per animar a la participació ciutadana, imprescindible per fer possible aquest canvi. La unitat popular comença a les places i a les assemblees, no als despatxos de les institucions. I serà la força de la gent la que ens farà entrar a l’Ajuntament, ha recordat.

Mataró, 13 de març de 2023