La CUP presenta una llista diversa de gent compromesa amb la ciutat

Dissabte 14 d'abril, a la sala d'actes de Can Palauet, la Candidatura
d'Unitat Popular
(CUP) de Mataró va fer pública la llista electoral a
les municipals de 2007.

Carme Polvillo
va destacar que a la CUP no som res amb l'u o el dos
sinó que som el que som gràcies a un conjunt de persones que treballem
en equip. Tot seguit va donar els noms de les trenta persones que
figuraran a la llista , una llista significativa per la seva diversitat.

Xavier Safont-Tria va reafirmar el valor del treball de grup i la conficança en obtenir representació a l'Ajuntament. Va exposar el tres principis bàsics que regiran l'actuació de la CUP:

1) Model de ciutat habitable: no volem una ciutat de 150.000 habitants, que creixi a costa de la qualitat de vida de les persones. Per això, prioritzarem els serveis i equipaments públics, la defensa de l'espai agrari i forestal: "No pot ser que hi hagi ciutadans i barris de primera i altres de segona".

2) Participació ciutadana: defensem el dret de decidir com a catalans / catalanes, però aquest dret també s'ha d'aplicar a l'àmbit municipal, com a ciutadans / ciutadanes de Mataró. Volem acabar amb l'absolutisme dels governs municipals dels darrers 25 anys i implicar la ciutadania en les qüestions estratègiques del futur de Mataró.

3) Cultura catalana: volem que la cultura i la llengua catalana siguin un instrument de participació i de cohesió de la ciutadania de Mataró.

Un cop acabat l'acte de presentació, els candidats i les candidates es van desplaçar a La Riera, davant de l'Ajuntament, per fer una fotografia de grup. Finalment, es va celebrar un dinar popular que, per raons meteorològiques, es va fer a dins del restaurant Atzucac.

NOTÍCIES DE PREMSA:

• capgros.com: La CUP presenta una llista de gent 'amb molta trajectòria a la ciutat'

• elpunt.cat: La CUP de Mataró incorpora a la llista destacats membres de la societat civil