LA CUP MATARÓ PORTEM AL PLE DE L’AJUNTAMENT MESURES CONCRETES PER TAL DE GARANTIR ELS DRETS LABORALS DE LA GENT TREBALLADORA

Des de la CUP Mataró mostrem la nostra preocupació per la precarietat laboral que pateixen moltes de les persones que treballen per a empreses subcontractades pel mateix ajuntament. És inadmissible que una institució pública no faci el possible per evitar aquestes situacions, per això proposem una modificació del Plec de condicions de la contractació pública municipal per tal de forçar a les empreses a no sobreexplotar la gent que hi treballa.

Intervenció a l'audiència prèvia al Ple de Mataró de Carlos García Cádiz - CUP Mataró

La mesura ha de suposar un primer pas per acabar amb les pràctiques irregulars que duen a terme moltes empreses per tal d’obtenir un major benefici, en molts casos a costa de l’erari públic. No entendríem que la resta de forces polítiques es posessin de perfil davant d’aquesta situació i tombessin la nostra proposta.

Pel que a nosaltres respecta, continuem treballant per garantir tots els drets laborals de la gent treballadora, intervenint de manera activa des dels carrers, els centres de treball i, ben aviat, des de les institucions de Mataró.