La CUP Mataró aprofita la Botifarrada a la hispanitat per adreçar-se als moviments socials i postular-se com a eix vertebrador d’una alternativa al govern de la dreta espanyolista del PSC.

Celebració de la Botifarrada a la Hispanitat de Mataró 2022

El passat dimarts 11 al vespre vam recuperar un dels actes més nostrats de l’Esquerra Independentista de la ciutat, la Botifarrada a la hispanitat que va aplegar a més de 300 persones a la plaça de l’ajuntament. Els actes, a banda del tradicional sopar i els diferents concerts, també han comptat amb la presència d’Albert Botran (diputat de la CUP al Congrés) que ha presentat els llibres «Eva Serra: per la revolució catalana» i «Independència és revolució».

Enguany hem volgut aprofitar per adreçar-nos a la ciutadania i reivindicar que continuem alçades i organitzades. No retrocedirem ni un pam davant dels atacs de l’estat espanyol i les seves celebracions imperialistes, aquí hi ha un poble digne que no es deixarà esborrar.

També, el nostre alcaldable, Carlos García, acompanyat per les companyes que configuraran els primers llocs de la llista (Toni López, Lara Navarro, Sílvia Bofill i Maria Barba), ha anunciat la intenció de presentar una candidatura que pugui bastir una alternativa a l’actual govern de la ciutat. «David Bote ha optat per menystenir els moviments socials i fer servir tota la maquinària institucional per posar traves i atacar a la població més feble, ampliant la bretxa entre els barris. Nosaltres, en canvi, volem articular una candidatura que tingui en compte la participació ciutadana, recolzada en els moviments socials i disposada a demostrar que es pot governar posant a la gent al centre, fins i tot quan això suposi sobrepassar el marc legislatiu imposat per l’estat».