En defensa dels nostres instituts i els seus docents

Des de la CUP Mataró volem mostrar la nostra solidaritat amb el claustre de mestres de l’Institut Públic Miquel Biada, el qual està lluitant per la continuïtat del seu projecte educatiu així com per veure garantits els drets laborals del seu personal.

Denunciem que en el procés de traspàs de l’institut mataroní, de titularitat municipal, al sistema integral de la Generalitat, l’ajuntament no s’ha preocupat prou de garantir les condicions laborals del personal del centre, com tampoc no ha insistit prou a trobar una solució per a totes les places ocupades per interines o per Personal Laboral que, fins ara, treballaven per al consistori.

Exigim a l’Ajuntament i al Departament d’Educació que escoltin les demandes de les seves treballadores i actuïn en conseqüència. Cal presentar ja una proposta de continuïtat laboral i un projecte de centre consensuat amb les treballadores, que mantingui l’IES Miquel Biada com una de les institucions de referència del barri de Cerdanyola, de la ciutat i, ara, de la xarxa pública d’ensenyament de Catalunya.

Assemblea de la CUP Mataró

Mataró, abril de 2022