Un operari de Fomento arrenca cartells de la CUP

Dilluns 3 de novembre entre 3/4 de 9 i les 9 del matí una veïna de Mataró s'ha trobat un treballador de l'empresa Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) arrencant cartells de la CUP a favor del Sí el 9N. Els cartells estaven ben fixats i enganxats d'acord amb les ordenances municipals en una tanca a la cantonada entre el carrer Sant Josep i la Muralla.

A les fotos s'aprecia clarament com l'operari de l'empresa FCC (que gestiona el servei Mataró Neta subcontractada per l'Ajuntament de Mataró) només arrenca els cartells de la CUP.

La CUP ha demanat explicacions al govern municipial i la resposta ha estat que ni el govern ni l'empresa han donat 'ordre de retirada d'aquests cartells'. Intenten justificar la retirada pel 'mal estat en que es trobaven els cartells', però les fotos deixen en evidència que els cartells estaven perfectament fixats a la tanca i que l'operari fins i tot va tenir dificultats per arrencar-los.

Tant FCC com l'Ajuntament ens diuen que el treballador en questió 'ha actuat amb professionalitat i podriem dir que amb bona fe'. Des de la CUP considerem que l'operari ha actuat amb mala fe i no deixarem passar cap més episodi de censura política per part de l'Ajuntament de Mataró ni per cap de les empreses que té subcontractades per oferir serveis públics.

Mataró, 4 de novembre de 2014