Les sis persones que encapçalen la llista de la CUP per capgirar Mataró

Juli Cuéllar, Carme Polvillo, Joan Jubany, Carla Juvinyà, Sílvia Bofill i Jordi Pagès han estat escollits en una assemblea oberta a partir de les propostes rebudes en un procés participatiu.

Aquest dijous la CUP ha presentat les sis persones que encapçalaran la llista a les Eleccions Municipals del mes de maig. En Juli Cuéllar va ser escollit per l’assemblea com a cap de llista, i estarà acompanyat al capdavant de la candidatura per la Carme Polvillo, en Joan Jubany , la Carla Juvinyà, la Sílvia Bofill i en Jordi Pagès. Aquests candidats han estat escollits, d'entre les persones proposades en un procés participatiu, per votació en assemblea oberta celebrada el 24 de març. La capçalera de la llista combina persones amb llarga experiència militant i noves incorporacions que amplien el projecte de la CUP.

La resta de la llista la donarem a conèixer a mitjans d’abril i combinarà gent diversa, intergeneracional, representativa dels diferents barris, amb persones vinculades a les lluites veïnals o als moviments socials, gent que recull molt bé l'essència del que han estat els  primers 12 anys de CUP a Mataró.

Actualment, la CUP té un sol regidor a l’Ajuntament de Mataró, i aspirem a doblar o triplicar la representació i la nostra capacitat d’incidir com a veu crítica per fer arribar les reivindicacions populars i les lluites socials al consistori.

1). Juli Cuéllar i Gisbert
40 anys. Historiador. Treballa com a tècnic responsable de desapareguts i fosses comunes a la Generalitat de Catalunya. Vinculat all Grup per a la Recerca de la Memòria Històrica de Mataró i membre del Grup d’Historiadors Jaume Comte. Impulsor de les consultes populars per la independència d’Arenys de Munt i Mataró, i voluntari el 9N. És membre fundador de la CUP de Mataró. Viu al barri de l’Havana i és pare d’una nena i un nen. (twiter @julicugi)

2). Carme Polvillo i Alomà
50 anys. Mestra d’educació especial. Afiliada al sindicat USTEC. Membre fundadora de la CUP de Mataró. Representant de la CUP al Consell d’Esports de l’Ajuntament de Mataró. Mare de tres fills.

3). Joan Jubany i Lorente
44 anys. Llicenciat en Antropologia Social i Cultural. Ha treballat 17 anys en una cooperativa de disseny gràfic. Membre fundador de l’organització de joves Maulets i de la CUP de Mataró. Pare d’una nena i un nen. (twitter @joanjubany)

4). Carla Juvinyà i Gonzàlez
24 anys. Llicenciada en Biologia, ara cursa el màster de Gestió i Restauració del Medi Natural. Educadora ambiental. Prové de l’organització de joves Maulets. El 2012 va participar a la Brigada de Països Catalans amb Palestina. Ha col·laborat amb una ONG de suport als infants i les dones de l’Índia; i en una fundació fent el seguiment de les poblacions de posidònia oceànica del litoral català. (twitter @carlajuvinya)

5). Sílvia Bofill i Mas
40 anys. Doctora en Biologia, treballa com a professora a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona. Membre d’un grup de recerca dels virus transmesos per l’aigua. Impulsora d’Afanya’t, associació mataronina en defensa de l’escola pública i membre de la Plataforma Capescolaestanca. Cuidadora no professional d’un familiar en situació de dependència. Mare d’una nena i un nen. (twitter @silviabofillmas)

6). Jordi Pagès i Ansón
53 anys. Mestre. Fundador de la Coordinadora en Defensa de la Serra de Marina (CODESEMA). Membre de Preservem el Maresme.

Mataró, 26 de març de 2015

NOTÍCIES DE PREMSA:

[Tot Mataró] La CUP vol treure tres regidors i situa Polvillo de 2 i Jubany de 3

[M1TV, Televisió de Mataró] La CUP vol aconseguir tres regidors

[Mataró Ràdio] La CUP vol aconseguir tres regidors

[capgròs] La CUP presenta la llista amb la que vol triplicar els seus resultats