La CUP s'adhereix a la campanya 'Signa un vot per la Independència'

La CUP valora com a 'àltament esperançadora' la mobilització social sostinguda per la independència que té lloc al país. En aquest sentit, s'adhereix a la campanya Signa un vot per la independència promoguda per l'Assemblea Nacional Catalana, amb una recollida massiva d'instàncies.

A Mataró hi ha taula de recollida de signatures cada dissabte del mes de gener de 6 a 9 del vespre a La Riera cantonada amb el carrer Barcelona (davant Sant Sebastià).

La CUP ha advertit contra les actituds que volen deixar la gestió de l'actual context en mans de la classe política i del President de la Generalitat i, en canvi, ha lloat iniciatives d'aquest tipus, 'que fan protagonistes del procés d'alliberament nacional al poble mobilitzat', ha explicat Lluís Sales, portaveu del Secretariat Nacional de la CUP.

La campanya Signa un vot per la Independència fa ús de l'anomenat dret fonamental de petició per tal de demanar al Parlament de Catalunya la convocatòria de la consulta sobre la independència. La CUP ja han advertit que tot allò que no passi per la convocatòria de la consulta -tan sí com no- suposaria un frau democràtic al mandat popular.