La CUP demana a les associacions de veïns que s'impliquin amb el cinema en català

La CUP ha adreçat un escrit a la Federació d'Associacions de Veïns de Mataró on proposa que es demanin pel·lícules en català a les projeccions de Cinema a la Fresca.

El passat 23 d’abril, aprofitant el Dia de Sant Jordi, la CUP de Mataró va distribuir un manifest demanant al Patronat Municipal de Cultura (PMC) més sensibilitat pel cinema en català en les que projeccions organitzades o que depenen de l’Ajuntament: la programació del Monumental, la Mostra de Cinema i el Cinema a la Fresca.

Atès que ens les darreres edicions de Cinema a la Fresca no s’ha projectat, que recordem, cap pel·lícula en català, i que la Comissió de Festes de la Federació d’Associacions de Veïns de Mataró té un gran pes a l’hora de programar el calendari de les sessions, des de la CUP us preguem que tingueu en compte la sol·licitud que fèiem al PMC.

Tanmateix, si teniu cap inconvenient o dificultat, us oferim el nostre suport per tal d’aconseguir que la tasca d’arrelament, lúdica i festiva, que realitzeu amb el Cinema a la Fresca, també pugui fer-se amb pel·lícules en català.

Aprofitem l’avinentesa per donar-vos la referència d’un catàleg de pel·lícules doblades o subtitulades en català, que us pot ser útil:

Salut!
Mataró, 9 de maig de 2005