La CUP celebra la cancel·lació de la Festa al Cel

- Ha quedat clar que no hi havia consens polític ni ciutadà darrere la Festa al Cel
- La mobilització de persones i entitats és una eina imprescindible per transformar la ciutat

La CUP celebra la cancel·lació de la Festa al Cel

La cancel·lació de la Festa al Cel anunciada avui pel govern municipal (PSC-CIU), posa fi a tres anys de despropòsits a Mataró.

Malgrat argumentin que la cancel·lació obeeix estrictament a motius econòmics, és evident que la Festa al Cel ha fracassat perquè no tenia consens polític ni ciutadà, i perquè el malbaratament de diners públics era insultant, encara més tractant-se d'un esdeveniment contaminant, militarista i que ha obviat la inexistència d'infraestructures i indústria aeronàutica a la nostra ciutat.

Des de la CUP celebrem la decisió del govern i pensem que és una oportunitat per repensar-nos col·lectivament com a ciutat. La cancel·lació de la Festa al Cel, demostra que el govern municipal de PSC i CIU no té al darrere un projecte de ciutat definit.

Exigim al govern una  planificació estratègica consensuada per definir la política de promoció de la ciutat i el futur socioeconòmic.

Des de la CUP tenim clar que la mobilització ciutadana és una eina imprescindible transformar la nostra ciutat. 72 entitats i 531 persones han mostrat i argumentat el seu rebuig a la celebració de la Festa al Cel, signant el manifest de la plataforma ciutadana “Festa al Cel? No, gràcies!”.

Felicitem la plataforma i els signants del manifest.

CUP Mataró
12 juliol 2016