Es presenta la campanya #SensePor al Maresme

27 d’abril: assemblea oberta de la campanya #SensePor al Maresme.
2 de maig: moció de la CUP a l’Ajuntament de Mataró.
7 de maig: manifestació a Barcelona.

Es presenta la campanya #SensePor al Maresme

Dimecres 27 de maig, la regidora i el regidor de la CUP a l’Ajuntament de Mataró i membres de l’assemblea de CUP de Mataró, junt amb altres càrrecs electes i representants de diverses organitzacions polítiques i entitats ciutadanes de la comarca, es reuneixen a Premià de Mar en l’assemblea oberta de presentació de la campanya “Sense por! Desobeïm per la independència”.

Aquesta iniciativa pretén mobilitzar tots els independentistes en solidaritat amb els municipis i els càrrecs electes que estan sent assetjats i investigats per l’Audiència Nacional pel sol fet d’haver aprovat mocions de suport al procés cap a la independència.

En aquest sentit, el grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Mataró ha presentat una declaració institucional de suport als municipis investigats per l’Audiència Nacional, que  es votarà a la Junta de Portaveus de dilluns 2 de maig.

Finalment, l’assemblea de la CUP de Mataró fa una crida a la mobilització i a participar a la manifestació nacional convocada el dissabte 7 de maig a Barcelona.

Oficina de premsa CUP Mataró
27 abril 2016