Emotiu record d'en Jordi Canal durant els actes del Primer de Maig a Mataró

La manifestació del Primer de Maig a Mataró ha finalitzat a la Plaça de l'Ajuntament amb un emotiu homenatge a en Jordi Canal, quan s'ha desplegat a la façana d'un edifici una pancarta de grans dimensions amb la imatge d'en Jordi i el lema 'la lluita continua'.

Cap a 500 persones han participat en la manifestació, convocada per CGT, COS, IAC i l'Assemblea de Marroquins, que ha anat des de l'estació de trens fins a la plaça de l'Ajuntament, tot passant per l'avinguda Jaume Recoder, el Camí Ral, La Rambla i La Riera. A la manifestació hi han donat suport i també hi han participat Front Cívic, Treballadors per la Independència (sectorial de l'ANC), l'organització de joves Arran i la CUP.

Al final de la manifestació, diverses persones en representació de col·lectius han llegit fragments del manifest del Primer de Maig. En les intervencions s'ha reclamant 'Treball digne i distribució igualitària del seu fruit', 'Papers i dignitat per a tothom', el dret a 'Educació i sanitat pública i de qualitat', així com el 'Dret al propi cos: avortament lliure i gratuït'.

Un cop finalitzats els actes unitaris, la Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha ofert un piscolabis per inaugurar el seu nou local sindical 'La Capsa', a la cantonada entre els carrers Hospital i Sant Ramon, al centre de Mataró.