Acte a la Peixateria amb el suport públic de Mataró Viu

Dissabte 19 de maig a la tarda, prop d'una setantena de persones es van aplegar a la plaça de la Peixateria per escoltar els parlaments de Carme Polvillo, Pep Riera i Xavier Safont-Tria.

Carme Polvillo va tornar a destacar el valor col·lectiu de l'aposta de la CUP, afirmant que la possible entrada de la CUP a l'Ajuntament i els suports fins ara rebuts provoquen cagarrines als polítics professionals que estan massa apoltronats i fan i desfan sense miraments.
Pep Riera va destacar el fet que el que avui passa a Mataró ja es va plantejar durant els anys 90 a diversos municipis del baix Maresme: "Si edifiquem en el sòl agrari ens passarà com a Premià de Mar" va reclamar un tomb a la política local per posar la planificació territorial en l'ordre de prioritats de l'agenda de Mataró. En aquest sentit va demanar el vot a la CUP per garantir que això sigui possible.

Xavier Safont-Tria
, va emfasitzar la necessitat d'entendre la mare-terra com a una font de vida (recursos, sòl, aigua, energia, etc.). En els darrers 15 anys hem maltractat el territori del Maresme, densificant-lo i urbanitzant-lo a gran escala. Safont-Tria va demanar el vot per la CUP per poder frenar-ho i augmentar en qualitat de vida