Col·labora en el comitè de campanya de la CUP-CC pel 27S

Assemblea del comitè de campanya de Mataró de la CUP-CC pel 27S

Dimarts 1 de setembre, en assemblea oberta al Pati del Cafè Nou, s'ha constituit el grup de suport de Mataró, o comitè de campanya, de la CUP-CC a les eleccions al Parlament del 27S.

Desenes de simpatitzants s'han apropat amb voluntat d'implicar-se i col·laborar en la campanya electoral, que s'inicia formalment la nit de dijous 10 a divendres 11 de setembre.

El grup de suport es reunirà en assemblea cada dimarts (dies 7, 14 i 21 de setembre) a les 7 del vespre al Pati del Cafè Nou (si plou, al local de la CUP) fins al dia de les eleccions del 27S. Tothom que hi vulgui col·laborar serà benvingut.

Podeu posar-vos en contacte amb la CUP Mataró per col·laborar en el comitè de campanya:

Correu electrònic: mataro(arrova)cup.cat

Adreça: Muralla de la Presó, 9 baix - 08302 Mataró de dilluns a divendres matins de 9 a 14h

Telèfon: 93 126 57 56

Estem vivint uns temps determinants per construir el nostre futur col·lectiu. El 27 de setembre serà una data clau per dibuixar l’escenari institucional que ens ha d’ajudar a trencar amb l’Estat espanyol i començar a construir una república radicalment democràtica que sigui, de veritat, un instrument d’alliberament de les classes populars.

Des de la CUP-CC sabem que només a través de la ruptura amb les institucions que neguen els principis democràtics més bàsics i se situen al costat dels grans poders financers i l’economia de l’especulació i l’explotació podrem iniciar un procés constituent cap a una democràcia popular. Una nova república al costat d’una societat lliure, cooperativa, diversa, respectuosa amb la terra.

Però també sabem que això només ho farem des de la base, amb els moviments populars que han estat el motor de la rebelió. La candidatura de la CUP-CC és un instrument obert a aquests moviments. Per això volem comptar amb totes les persones i col·lectius que es vulguin sumar a la ruptura constituent.