Èxit de participació en la 10a Calçotada Popular a Mataró

Èxit de participació en la desena Calçotada Popular organitzada per la CUP a la Plaça Santa Anna de Mataró.

Més de 200 persones hem compartit la calçotada reivindicativa agermanant la festa amb la reclamació de Sobirania Alimentària tal com s’ha fet els darrers anys.  Tots els comensals hem gaudit d’una excel·lent salsa casolana i els 2500 calçots ecològics, produïts a Mataró.

La calçotada s’ha consolidat com un bon espai per reflexionar què i com mengem, per defensar la necessitat de menjar productes locals, frescos i ecològics. Calen decisions polítiques i canvis en el consum per trencar la dinàmica del mercat que controlen les grans multinacionals de l’alimentació i desenvolupar una alternativa a favor de les produccions locals de pagesos i pageses ecològiques, que preserven el territori i ofereixen productes de millor qualitat.

També hem aprofitat per recordar que aquest 2014 ha de ser l’any de la consulta que ens farà avançar definitivament cap a la independència. Una independència per construir un país complert (Països Catalans) a favor de les classes populars on els ciutadans hi puguin dir la seva tal com està reclamant la iniciativa del Multireferèndum que la CUP hi dóna suport.

> Mira la galeria de fotos a Facebook