Espectacular vídeo de la CUP 'per començar de zero el projecte d'un país millor'

'...perquè la història és nostra i la fan els pobles...'

Avui, 25 de novembre, fa un any que la CUP-Alternativa d'Esquerres va entrar al Parlament de Catalunya amb 126.219 vots i 3 diputats. Immersos en ple procés de ruptura amb l'Estat espanyol, algunes de les veus de la Candidatura d'Unitat Popular donen sentit a una Independència que no té res a veure amb el nacionalisme excloent d'alguns. 'Per canviar-ho tot' vol dir començar de zero el projecte d'un país millor, que no vindrà fet des de cap institució ni des d'un partit polític, sinó que serà el poble, des del carrer, qui el construirà.

Si ens ho proposem, ho podem tot. '...som hereus d'unes paraules que ho demostren: compromís, coratge, lluita, lluita, lluita, organització i lluita.'

Aquest vídeo ha estat elaborat a través d'imatges i discursos recollits en actes que es van fer al voltant de l'onze de setembre passat. Ha estat filmat i editat pel col·lectiu Metromuster i la música és obra original i innèdita de Pau Llonch (AtVersaris).

Al vídeo s'hi veuen les mobilitzacions del'Onze de Setembre a Mataró i hi intervenen els mataronins Xevi Safont-Tria i Joan Jubany i l'argentoní Eudald Calvo.