Vuit maresmencs a les llistes de la CUP a les eleccions europees

L’Esquerra Independentista catalana ha impulsat una plataforma electoral sota les sigles de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) per a les eleccions al Parlament europeu del 13 de juny de 2004.

La CUP, com a marc de lluita municipalista de l’independentisme d’esquerres, ha aglutinat nous sectors procedents del món de la cultura, dels moviments socials i del sindicalisme alternatiu, units contra l’avantprojecte de Constitució europea. Alternativament, la CUP es manifesta a favor de la construcció social i nacional dels Països Catalans, en el marc d’una Europa dels Pobles lliures, dels treballadors i les treballadores i de la pau, en la qual es garanteixin el dret a l’autodeterminació, els drets socials i la solidaritat amb la resta de pobles. El lema de la CUP serà “Sí als Països Catalans, No a la Constitució europea”.

Les CUP de Mataró, El Masnou, Pineda de Mar i Dosrius, juntament amb els nuclis de suport de Calella, Vilassar de Mar i Alella duran a terme la campanya del la CUP a les eleccions europees a la comarca del Maresme, organitzant actes i xerrades informatives.

A la llista de la CUP a les eleccions europees hi participen vuit persones en representació de la comarca: Xavier Safont-Tria (núm.8, de Mataró), Joan Llobell (núm.10, de Dosrius), Jordi Canal (núm.23, de Mataró), Juli Cuéllar (núm.30, de Mataró), Àlex Asensio (núm.32, d’Alella), Joan Jubany (núm.36, de Mataró), Jordi Roig (núm.42, del Masnou) i Jaume Ponsa (núm.46, d’Alella).

Mataró, 18 de maig del 2004
Oficina de Premsa CUP Mataró

NOTÍCIES DE PREMSA

capgròs.com: Xavier Safont-Tria serà el candidat nº8 de la CUP per les europees [18-05-2004]