Prec CUP taula mixta Rocafonda

PREC QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL DE LA CANDIDATURA D’UNITAT POPULAR (CUP) PER CONSTITUIR UNA TAULA MIXTA AL BARRI DE ROCAFONDA

Pel proper curs, Mataró tindrà un institut nou ubicat a la Ronda Rafael Estrany ( a l’espai conegut com “La Fibra”).

No cal dir que aquesta ubicació, malgrat aprovar-se en el  Ple de l’Ajuntament el passat febrer amb majoria, també ha comptat amb el rebuig d’una part de les entitats del barri de Rocafonda.

Entenent que aquest institut hauria de ser un centre de referència comunitària pel propi barri i dels de  l’entorn. I que més enllà dels alumnes i les seves famílies, el centre hauria de ser un equipament comunitari a través dels seus serveis oberts al barri i de les activitats socio-comunitàries que acollirà (activitats extraescolars, biblioteca, casal d’estiu...).

Entenent que és molt important  el poder compartir espais on poder reflexionar els diferents agents que treballen al barri  per tal de generar un veritable espai  de relació i convivència molt positiu per a la cohesió social.

Per tot això, des del Grup Municipal de la CUP preguem el següent:

- Que es constitueixi una” taula” mixta, amb tots els agents que treballen al barri (des de la comunitat educativa, veïns, ajuntament etc)  per tal de poder  treballar propostes de millora educatives i socials des d’una visió transversal.

Juli Cuéllar Gisbert

Regidor portaveu del Grup Municipal de la CUP